Nejnovější

Prečo nás to ťahá na erotickú masáž Poďme sa zabaviť na Vianočnú nôtu Ako k nám prišla korytnačka Nechty Prečo je pozitívna firemná kultúra kľúčom k udržaniu zamestnancov Zopár rád ako si vybrať vysávač

Na deväťdesiate roky minulého storočia môžete spomínať všelijako, no určite sa pousmejete pri spomienke na mrkvové nohavice, objemné rifľové bundy, tenisky na vysokej platforme alebo tričká s logami. Vám sa tieto módne typy môžu zdať nevábne, no určite vás prekvapí, že nielen tieto symboly deväťdesiatych rokov sa do módy vracajú vo veľkom štýle.
Skúste si zasurfovať na internete a na sociálnych sieťach natrafíte na módnych blogerov alebo celebrity, z príspevkov ktorých budete mať pocit, že ste sa ocitli v deväťdesiatych rokoch, naspäť v čase, keď seriál Beverly Hills spôsoboval ošiaľ.

obuv
 
Mánia tričiek s logami
Značka Gucci prežila aj etapu, keď jej symbolom bola malá kabelka a nevkusný opasok, no našťastie sa rýchlo skončila. Nový módny návrhár tejto značky jej vrátil serióznosť, otočil smerovanie o 180 stupňov a pozornosť upriamil na slávne logo, ktoré tvorí dvojité písmeno G. Dnes sa logo objavuje takmer všade a vo veľkom. Ľudia milujú logá, veci obdarované, či už odevy alebo doplnky, dávajú okoliu jasne najavo, koľko peňazí majiteľ za danú vec zaplatil a sú akousi známkou luxusu.
 
Ugly sneakers
Hovoríme o teniskách, ktoré sa tešili obľube na prelome 80. a 90. rokov a ktoré v súčasnosti oslavujú svoj veľkolepý návrat. V minulom roku spôsobila firma Balenciaga malú módnu revolúciu, keď sa rozhodla, že na trh uvedie obdobu týchto tenisiek pod názvom Triple S. Takmer okamžite vyvolali rozruch. Boli navrhnuté v retro štýle, mali dvoj až trojitú podrážku a okamžite vyvolali vlnu nevôle hlavne u milovníkov elegancie. Do kariet  týmto teniskám nahráva aj fakt, že postupne nahrádzajú topánky hlavne vďaka svojej pohodlnosti.

květinová moda
 
Návrat do sedla
Dior Saddle Bag je kabelka, ktorú preslávil seriál Sex v meste. Inšpiráciou k návrhu jej tvaru bolo konské sedlo a navrhol ju John Galliano v roku 1999. Od tých čias ju vlastnila väčšina celebrít. Dnes sa opäť teší zo záujmu fanúšikov módnych blogerov, ktorí ju oživili na sociálnych sieťach. Pôvodný model kabelky bol vyrobený z látky a zdobil ho klasický monogram. Začiatkom tohto roka ale Dior predstavil jej rôzne obmeny, niektoré sú ušité z jednofarebnej kože a iné štýlom patchwork. Ceny týchto nových kúskov začínajú na čiastke okolo 2000 eur, ale v secondhandoch ich určite zoženiete podstatne lacnejšie.